1.12.06

Πώς έφυγες - Βίκυ Μοσχολιού

Πώς έφυγες απ'τη ζωή μου έτσι και ούτε κλαίω ούτε καν σε συζητώ. Σ'έχω απορρίψει κι από τη μνήμη μου σ'έχω σβήσει για πάντα κι ό,τι αγάπησα από σένα τώρα το πετώ...

Μόνο που τα βράδια, σαν τον τρελό, μες στα μπαρ κυκλοφορώ και απορώ...Το πρόσωπό σου δε μπορώ να θυμηθώ και θέλω όλα αυτά τα βράδια να σ'αγαπήσω πάλι απ'την αρχή, μωρό μου, μα δεν έχω άλλη αντοχή...

Πώς έγινε και δε μ'ενδιαφέρει σε ποιές αγάπες την αγάπη σου ξοφλάς. Σ'έχω διαγράψει κι άλλη πορεία έχω χαράξει, καρδιά μου, κι ό,τι τράβηξα από σένα τώρα το τραβάς.

Μόνο που τα βράδια, σαν τον τρελό, μες στα μπαρ κυκλοφορώ και απορώ...Το πρόσωπό σου δε μπορώ να θυμηθώ και θέλω όλα αυτά τα βράδια να σ'αγαπήσω πάλι απ'την αρχή, μωρό μου, μα δεν έχω άλλη αντοχή…





Υ.Γ.
«Της αγάπης την ουσία τη μετρώ στην απουσία. Κι όλο γίνομαι κομμάτια, πράσινα γλυκά μου μάτια...» (Λ.Μ. Απουσία)

4 σχόλια:

Mercutio είπε...

Φίλη μου καλή, καλή μου φίλη Γαλήνη(galbun). Λοιπόν, το blog σου είναι πολύ καλό. Πιο πολύ όμως μου άρεσε το όνομα του άλλου blog σου: Ν Υ Χ Τ Ο Λ Ο Γ Ι Ο . Πολύ καλό... Συνέχισε να γράφεις ωραία άρθρα και εγώ θα μπαίνω και θα σου γράφω σχόλια.
ΥΓ: να μπαίνεις και εσύ στο δικό μου οκ;

G.V.G_Ps είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ, hicochriko μου! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Νιώθω εντυπωσιασμένος...
δεν θα ελεγα πως νιώθω έκπληκτος,
καθως γνωρίζω τη δυναμη του μυαλού σου,της ψυχής σου,και της καρδιάς σου..

το πιο δύσκολο πράγμα ειναι να μπορέσεις να νιώσεις..
κ εσυ νιώθεις...
το επόμενο δύσκολο βήμα ειναι να γράψεις...
το έκανες κ αυτο....
περιμένω να δω τη συνέχεια....
χαίρομαι με τη δημιουργική σου τρέλα και την επικροτώ...
και νε με συγχωρείς για τον όρο τρέλα..
φαντάζομαι πως δεν τον παίρνεις με τη κακή έννοια...
άλλοστε τρέλλα ειναι η αδυναμία των τριγύρω να καταλάβουν τις ιδέες και τις σκέψεις σου...
είναι σαν να είσαι σε μια ξένη χώρα οπου καταλαβαίνεις τι γίνεται τριγύρω σου αλλα κανείς δεν μπορει να καταλάβει εσένα,για τον απλο λόγο οτι δεν μιλάς τη γλώσσα τους...όλοι λίγο πολύ το έχουμε νιώσει...
όλοι λιγο πολύ είμαστε τρελοί...

φιλάκια πολλά..

αυτός που καταλαβαίνει τη γλώσσα που μιλάς..

ξέρεις ποιος είναι...

να περνάς καλά,και να συνεχίζεις να δείχνεις την τρέλλα σου και στον υπόλοιπο κόσμο...(όχι όλη όμως...δεν την αξίζουν όλοι...)

G.V.G_Ps είπε...

Ξέρω ποιός είναι...
Σ'ευχαριστώ...